Isnin, 30 Julai 2012

catatan pertama....

Akhirnya aku buat jugak blog.......rancangnya nak buat lepas habis exam..tapi sibuk join program u (orang aktif kan) hehehe...Jadinya (ala2x indon) baru hari ni  buat blog....aku ni bukan jenis suke sangat tulis2x karangan ni..ye la..kat sekolah dulu pun kalau cikgu suruh buat karangan confirm malas la....time exam baru ade idea nak buat karangan..hahahahah...aku mula tahu cara2x nak buat blog ni time aku kene buat asemen untuk subjek STID..dulu pun mase subjek BM PENGURUSAN pun aku kene buat asemen blog jugak tapi oleh kerana asemen group aku hanya ditugaskan cari maklumat untuk dimasukkan sebagai entry..tapi cara nak buat x tau pun..kahkahkah..lawak betul...mmg patut pun xtau,senior yang tolong masukkan maklumat aku tu sebagai entry dalam blog asemen kumpulanku..teruk benar aku ni..tapi bila dah sem 4 ni aku matang skit la,aku cuba buat dan akhirnya aku tau la skit2x nk design,mcm mane nak letak gambar,senang citer tahu jugak la skit2x pasal blog..cume nak sign up blog ni pening skit,sebabnya kawan aku yang tolong set up kan untuk asemen stid baru ni.sebab tu huru hara skit.Lepas ni bolehla aku hias2x blog aku ni..tu la motif utama aku sebenarnya...wakakakakak..bukan ape, comel kot tgk blog ade kartun2x,ada lagu,gambar dan lain-lain lah...minat hadir waktu aku hias2x blog asemen stid,walaupun x dapat markah full tapi aku tetap bersyukur..sekurang-kurangnya ade jugak ilmu aku dalam bidang IT...aku kan buta IT sikit..hahahah..bab2x mcm ni ketinggalan zaman skit.ish.panjang jugak entry aku kali ni..spontan pulak tu..hahahah..xperlu tulis dalam kertas kotor dulu yep (ala-ala macam kita buat peta minda nak buat essay)..xperlu ok..sbt blog..luah je..hahaha...peduli ape org kate.hikhik


ok la chow lu...jumpe lagi next entry..daaaa

1 ulasan: