Sabtu, 15 Disember 2012

akhirnya......

Akhirnya....................akhirnya aku dah slalu update bolg..hahahah..Ini mesti terpengaruh dengan citer Istanbul Aku Datang...boleh tahan la citer tu..Pelakon cerita tu Beto Khusairy, Lisa Suriani n Tomok..Dalam citer tu lisa selalu update cerita dalam blog dia,ape yang berlaku dalam kehidupannya...sabo je la..banyak betul masa terluang, tapi kita sebagai student x la ade masa yang lapang sangat kan2x...Tengok waktu jugak la, ade masa sibuk kadang kala banyak masa terluang kita berkesempatan main game la,lepak dengan kawan2x....huhuhu..best hidup di universiti ni,walaupun tertekan dengan tugasan la, kuiz, exam tp ada masa jugak bersosial dengan kawan-kawan.

7.20 mlm...aku kembali sambung tulis blog...td tgh syok2x tulis entri blog,tetiba dapat kol dari k hanis,dia mintak tolong suruh pergi majlis penutup persatuan komunikasi...ahli-ahli persatuan tu ramai dah balik kg,jadi aku,farah,aini n nabila pergi la majlis tu,,nak bagi nmpk ramai sikit la orang..ok la,,kita tolong orang,nanti orang pun akan tolong kita jugak...yang best nye,aku aini n farah dapat cabutan bertuah,,aku n aini dapat mug comel, farah dapat tupperware,dalam tupperware tu ade mknn skit...ok la...bukan senang nak dapat cabutan bertuah,selama ni asyik orang lain je dapat...haha..nabila xde rezeki lagi...tapi mcm biase r kitaorang gelak2x r sbb nabila x dapat hadiah...kitaorang mmg jahat kalu bab-bab macam ni...ape pun enjoy...

sepanjang duk 5 sem, hari khamis br ni aku br berpeluang bawa kereta manual kat uum, kesnya nak hantar asemen eko antarbangsa, takut x sempat hantar,ye la dah nak dekat kul 5 ptg..takut jugak lec dah balik ke, anith pun ape lagi pinjam kereta kak chik, patut la beriya je anith tanye aku, aku nak bawa x kereta, rupanya kerete kak chik manual rupanya, ooo,patut la suh aku bw kereta..ish2x...pelik juga, sbb kin pandai je bw kereta cuma mahir kereta auto la, manual dia x biase bawa...aku pun ok je,mmg dalam hati mmg nak try bw kereta dalam uum,.not bad,leh jugak la bw kereta sampai kat fe...hahahaha....balik hntr asemen br aku report kat ma, ma marah aku bw kereta orang lain,,,ye la,,ma mmg terkenal dengan sifat yang suke imaging bukan2x..hahhaa...mak bagth la tkt kereta sewa tidak diservis dgn baik,brek x berfungsi ke..lawak ma ni..tp oleh kerana niat aku murni nak hntr asemen, ma ok je...cuma ma x bagi la bw kereta luar uum...huhuhu,...xpe la,,ikut je ckap ma,baru berkat hidup..hahahaha...syurga itu di bwah tapak kaki ibu....

publish..hahahaha...masih terikut dengan cerita istambul aku datang..hihihi....daaaaaaaaaaa


Tiada ulasan:

Catat Ulasan