Rabu, 23 Oktober 2013

dalam dilema....

Hidup kita selalu je dalam dilema... walaupun muka happy je selalu, x semestinya hidup kita tiada masalah... kuwang2x..Bermadah pulak. Kita straight the point je, baru best. sekarang ni aku betul-betul dalam dilema, sama ada mahu atau tidak. arghhhhh.....takut jugak menyesal di kemudian hari.... sebulan sebelum tamatnya aku berpraktikal, supervisor tempatku suruh la aku hantar resume jika berminat nak kerja luar... bulan 1 jika diterima, dah boleh kerja dah. tp kontrak je la... masalah sekarang bukan nak memilih kerja, tapi aissshhh, memang memenatkan...waaaaaaaaaaaa, aku tahu penat sebabnya aku dah alaminya sepanjang menjalani praktikal, betapa susahnya...Allah sahaja yang tahu.... Baru terlibat untuk daerah kuala terengganu, jika aku apply untuk kerja ni, kene pergi Kemaman, Dungun, Besut, senang cerita seluruh daerah Kuala Terengganu..Patutla supervisorku beriya tanye ada sdara mara ke tidak di seluruh daerah Terengganu..


Mungkin sesetengah orang mesti beranggapan aku ni jenis memilih kerja..tapi takkkkkkkk.... dalam dilema sama ada nk kerja sini or tidak... xpe la, rezeki ade di mana2x... tggl semggu lagi nak hbs praktikal, resume pun aku x buat lagi....dilema punya pasal...... rasenya mungkin tak hntr resume lagi buat masa ni, wakaka

mood: enjoy dulu la dgn family, nnti dah kerja xleh cuti sesuka hati...wakaka.....






Tiada ulasan:

Catat Ulasan